MÅÅÅÅÅNDAG

HEEJ :D

Fy fan va skönt de tär med sooool! :D:D:D:D fan va glad jag är! (y) Skolan va också bra, för vi har storsuga hela veckan, det är när man får jobba med det man behöver. Mkt bra. Plus att vi slapp hela NO lektionen. :D så vi hade långlunch. Då köpte jag glass :D HAHA
Det ända som har vart dåligt idag va att vi fick reda på att as många hade IG på mattenationella. Jag kmr va en av dom, och jag får liiiite panik! :( vill inte ha IG,jag som hade sattsat på ett högt betyg.... hoppas det löser sig endå.

Men efter skolan låg jag på balkongen och sola och somna XD hahah. Bäst att börja tidigt så man kan bli lite brun ;) As skönt vare iaf :) Sen gick jag ut o la mig på studsmattan o plugga lite engelska :P Skönt de me.

Livet leker just nu för Sanni :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0