- TRÖTT!

God morgon!

Har inte skrivit på länge igen.. men vafan man måste ta vara på sista tiden av sommarlovet! För snart är de slut och så börjar allvaret igen!

Men jag ska berätta lite kortfattar vad som har hänt senaste dagarna:

Lördags: Jag va o spela minigolf med mamma Lennart, Erik och Simon. Har kom tvåa, ganska stolt faktiskt! ;) Sen när jag kom hem åkte mamma o jag till Ikano en sväng, köpte två linnen för 29 kr st. FYND! Sen på kvällen åte jag till NOrrköping en sväng o spelade bowling med Lisa, Amanda, Basse och Danne :) riktigt kul! Resltaten behöver vi inte ta upp XD

Söndag: Då vare en lugn förmiddag, orkade  typ inte göra ngt. Mamma o jag prata om att gör om i mitt rum! (y) Sen på eftermiddagen så åkte jag till Norrköping. JAg sov hos min syster och hade det jätte mysigt. Vi va på bio också och såg Bröderna Karlsson. Riktigt rolig film! :D

Måndag: Vaknade hos min syster, vi tog de lite lugnt på morgonen, Wille kom upp o åt frukost med oss. Sen bakade vi och gick ner o fikade hos Kerstin. Sen åkte vi till Hageby. Fyndande igen! Solglajor för 24 kr o en bikiniöverdel för 29 kr. Sen fick jag en klocka från Kerstin! :D Tack så mkt!
Sen på eftermiddagen/ kvällen träffade jag Basse o Danne. Sen senare så träffade vi också Lisa. :)

Aa så har de senaste dagarna sett ut i mitt liv! Idag ska jag va med Ronja och Hanna :) Så nu måste ajg börja fixa mig.

Hare!


Kommentarer
Postat av: lisa mjösberg

myskillen! jättefin bild också sanni :)

2010-08-10 @ 21:58:46
Postat av: Lizzie

faan vad somrig header :D nice!

2010-08-12 @ 19:28:24
URL: http://babylons.devote.se
Postat av: Freddie Bergehammar

Du är så himla fin Sanni!!

2010-12-19 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0