filmtips

Nu ska ni få lite filmtips av mig, hehe har inget annat för mig just nu!


REST STOP
Thriller, skräck.
Jag tycker den hä filmen är riktigt spännande! Väldigt äcklig, men bra. Finns även en fortsättning, men den har jag inte inte sett en.


FALLEN
Kriminalare, Thriller, Mysterium
Också en riktigt bra film, ganska spännande. Och jag tycker de flesta filmer med Danzel Washington är bra!


THE HAPPENING
Drama, science fiction
En läskig o ganska hemsk film.


SHUTTER ISLAND
Drama, Thriller, Mysterium
Leonardo gör en riktigt bra roll tycker jag! Och jag älskar sånna filmer som den här när den får en anorlund vänding i slutet..


BECK- Levande begravd
Kriminalare, Thriller
Av dom Beck jag har sett så tycker ajg den här är bäst. Den va grymt spännande!


BRÖDERNA KARLSSON
Komedi
En mycket rolig film, jag rekomenderar den verkligen.

Aa det va dom filmtipsen för idag, får se om jag kmr med några fler fram över! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0