bästa du

ojojoj, dålig uppdatering!
det va mkt plugg i början av denna vecka. satt seriöst en hel dag o bara rå plugga! fick mkt gjort iaf. hade två tvärgruppsredovisningar samma dag. tror båda gick ganska bra! nu är allt plugg för denna termin slut. känns bra! kan fan inte fatta att jag har gått i gymnasiet i en termin redan, tiden går fort.. :o
hihi, jag o wendy va ute o gick med hennes "mördarskor". halkar skit lätt med dom, sviiianhala. enligt wendy ;) fast jo visst var dom ju det också. kul som fan hade vi iaf :D du får mig alltid på bättre humör! älskar dig! ♥

kan ngn döda min rygg åt mig, snälla?! jävla skit..

Kommentarer
Postat av: wendy

en dag har gått och jag beundrar fortfarande din grymma balans :| ..

loveu <3

2010-12-18 @ 15:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0