dålig uppdatering!

haha, orkar inte blogga..
aja julafton blev lyckad måste jag säga! även fast jag va genom förkyld o lite feber.. men det va lugnt o mysigt :) morgon/förmiddagen spenderades hos min farmor med typ några från släkten! sen vid 2 kom mamma o lennart o hämta mig så åkte vi hem till malmslätt för att fira resten av julafton där, bara vi tre! ganska skönt faktiskt. kalle anka kl 3 som vanligt, älskart! sen rullade det på, mkt tv tittande blire ju. JULKLAPPAR! :D haha. fick min kompaktkamera.. tihih. o pengar, presentkort, smink, o massa mer :)
senaste dagarna har varit lugna. kollat på filmer o lite så bara. idag har jag skottat hela jävla balkongen! fan va snö -.- 400 kr rikare iaf, synd bara att man är skyldig 300.. xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0