- 2010-06-26

Hejhopp :)

Nu är man hemma igen, i linköping. Har haft en mysig midsommar i Reijmyre, väldigt lugn o trevlig :) Vi har badat, grillat, solat o självklart ätit sill o potatis ;) (ingen sill för mig dock) Tog till och med ett kvälls dopp igår, vid kl 12, mkt härligt, uppfriskande ;) Det var bara jag o Lina som vågade oss i.. Alla andra är fegisar ;)

Idag har vi inte heller gjort så mkt, det regna till och med ett litet tag! Men då satt alal inne i stugan o läste en varsinn tidning, det ahr sin charm det också. Men sen blev det jätte fint väder, så då låg vi och sola (y) Sen vid halv 5 åkte vi hemåt. Mor norrköping, sen när man kom hem vare bara att packa upp allt snabbt o packa i allt jag skulle ha med mig till mamma, och sen åka igen XD När jag kom hem till linköping la mig i poolen ett tag, fast det blev lite kylligt, så jag gick upp :P

Aa det var min midsommar :)

Byee <3

Kommentarer
Postat av: Adine

Åh, så du bor i Linköping? Jag ska plugga där i höst och kanske flytta dit! :) Eller om jag ska bo i Norrköping.. Det är inte bestämt än :P



Svar: Tack så mycket! :D Ja, han är verkligen ursöt :) Vår skatt!

2010-06-26 @ 20:36:25
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Loviisa'

sv: Tack så mycket! Detsamma! Ha en bra kväll ;)

2010-06-26 @ 20:39:00
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0