- FREDAG DEN 13:DE?!

.... Nae det var väl det jag trodde! Det är ondags dag och det är inte ens den 13:de, vf har allt gått så jävla fel o skit idag då?! Gud gillar att driva med mig tror jag...

Det tog mig tre jävla timmar att åka hemmifrån pappa i norrköping till att åka till mamma i linköping idag! GAAAH! :@ inte kul alls, tåget gick inte spm det skulle, jag drog tills stan orkade inte vänta, missade spårvagnen fick gå tillbaka till rececentrum, fick skoskav, så jag gick typ o halta fram i värmen. Det ända possetiva va att ajg hann till tåget, om det nu va så jävla possetivt. För när jag satte mig på tåget hann vi inte lång bit innan tåget stanna o det var ngt fel, så vi stanna ett tag  och den stanna det igen -.- Så höll det på ett x antal ggr! Men jag tänkte att det kanske bara är bra för då kanske jag slippe vänta på bussen så länge som man brukar. Men fan va fel man kan ha då! Då har den precis gått, så då får man vänta i yttligare 16 min! Sen väl framme ska man gå en bit med sina onda fötter... Så nu sitter jag med två fin fina blåsor på ena lilltån och en blåsa på andra. Som sagt min dag var inte världens bästa!

Aja kom precis hem från ikano, har iaf shoppat lite nu. (a) Så nu är jag på lite bättre humör.

Pusshej, hoppas eran dag har varit bättre än min! :)




Kommentarer
Postat av: siiah

fy vilken otur! Men kul att du fått lite kul iaf xD

2010-06-23 @ 20:45:24
URL: http://siiahshopping.blogg.se/
Postat av: Towe (towe.webblogg.se

sv: tack så mycket! :D lägg gärna till mig på bloglovin ^^

2010-06-23 @ 22:58:25
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: emmely

gud va fin blogg du har herregud! :o

kolla in frågestunden på min blogg!!

många kramar ! emmely<3

www.emmeeely.blogg.se

2010-06-23 @ 23:27:50
URL: http://emmeeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0