- GLAD MIDSOMMAR! :D

Hej på er! :)

Idag äre midsommarafton.. :) Kom precis hem från min farmor o farfar, har fikat lite. Och snart bär det av till rejmyre, vi ska fira midsommar där. Inte för att vi kmr fira så mkt tror jag, men sill o potatis blire iaf! ;) Fast jag äter ju inte sill XD HAHA.

Igår orkarde jag inte skriva hade fullt upp hela dagen, med jag var med Basse o Danne på dagen. Vi spelade lite basket o bara chilla :) Sen så åkte jag o pappa iväg o handlade och hämta min lön! :D(Y) så nu är man inte helt pank! ;)
Sen på kvällen var jag med Esat, Marcus och Robin. Vi va i lokalen och bara va typ :P Kul vare iaf :)

Men nu ska jag packa det sista så hörs vi imorgon :)

Ha en bra midsommarafton! :)<3



ÄLSKA JORDGUBBAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0