- NIANS MIDDAG! <3

Hejsvejs :)

Fy fan va kul jag har haft det!!!!!!!! I tisdag så vare en grymt slapp dag med klassen, den bestod av att äta glass och spela kort och äta mera glass XD hahah :D och sp kollade vi lite på film också :) sen till lunch fick vi gå hem så man hade tid till att fixa sig till nians middag.
Och nians middag va sjukt kul, det går inte att beskriva med ord!! Kmr sanka allt o alla grymt mkt! <3 haha lärarna spexa o grejjer skit kul! XD men det alla längta till var nog discot efterår ;) haha, det va också väldigt lyckat! alla släppt loss ordentligt! ;) skit kul!

Idag hade vi Ektorpsdagen, det va väl ganska kul. Tyckte våran tårta vart ganska fin för en gångs skull! (y)
Kan inte fatta att imorgon äre skolavsluting och att imorgon så splittras våran klass. 10 år tillsammans och nu ska alla gå skillda vägar.. <3 kmr sakna alla grymt mkt, ni har verkligen fyllt mina senaste 10 med mkt skratt och bus! ÄLSKAR ER ALLA! <3


Kommentarer
Postat av: robin

jag är 7kt upprörd just nu och kommer bli 7kt mycke mer upprörd imorn

2010-06-09 @ 21:47:18
Postat av: robin

du tog bort min kommentar. tack

2010-06-10 @ 23:22:40
Postat av: Anonym

Glass är då aldrig fel. :P

2010-06-11 @ 15:04:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0