- NO!

Det blev ingen IPhone idag.. :( Kanske inte ens blir ngn överhuvudtaget.. För det kanske inte gå att fixa så att man får gratis sms om man täcknar ett abonemag till IPhone. Och lilla jag behöver gratis sms, för jag smsar ganska mkt på en månad (a) Hehehe.. Men hoppas det går att fixa ändå på ngt sätt! Annars skulle jag få en annan mobil iaf. Men om det är någon som har en IPhone med gratis sms får gärna slänga in en kommentar och sägga hur man får det! (a)

Men jag handlade iaf lite andra saker, saker som behövdes till resan!

Men nu ska jag nog städa lite, ligger kläder över allt! XD

Pusshej ♥



Kan ju behövas en städning, elr hur? ;)

Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

vad gör du? :D

2010-06-28 @ 19:59:12
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: ok :D grillar :D

2010-06-28 @ 21:01:29
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0