- SOOOL, I LIKE IT! (y)

Tjaoo! :)

Lite dålig uppdatering... Menmen, det är ju sommar! :D HAHA
Men iaf, i på måndags var jag med Marcus, Sebbe o Basse på stan, senare träffa vi också Robin. :) Känns jävligt skönt att alla i klassen verkligen vill träffas o hålla kontakten! Men vi hade väldigt trevligt, sen gick vi hem till Basse o spelade fifa (inte ajg dock!) och kolalde på Eva & Adam! XD haha klockrent jue. Sen efter det så gick jag hem. Träffade Basse et tag på kvällen också :)

Igår så va jag på stan med Becca :) Köpte inte så mkt, men t-shirt o ett linne blev det iaf (y) Haha, sen åkte vi hem o så möte jag upp Mikaela så hon följde med mig hem till Linköping. väldigt trevligt. Kollade på film hela kvällen, The Proposal och The Notebook. Väldigt bra filmer båda två. Sen satt vi upppe till på tre o snacka. Man kmr på mkt att prata om sådär sent.

Idag har vi inte gjort så mkt, legat i solen o haft det skönt. Vi har äntligen satt upp poolen också!! :D(y) så imorgon blire att bada.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0