- TISDAG

Hej :)

så skönt att basta! (y) Älskart! Skolan är ju jävligt slapp nu sista tiden. Jävligt skönt, man får bara vara där o slappa o umgås med klasskompisarna sista tiden! (y)<3 Nu är jag klar med mitt lapptäcke! :D haha På engelska kollade vi bara på en film hela lektionen och sen kolalde vi klart på den på våran matte lektion, och vi hade ingen NO elr msuik! så vi sluta tidigare idag också. Då följde jag med Becca hem igen :) Hade en mysig eftermiddag. :) Älskar dig vännen <3

Sen kom mamma och hämta mig och vi åkte til ikano, fick nya skor till avslutingen och ett halsband :) tacktack!

Imorgon äre körslaget som gäller i skolan! XD;)

Pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0