- TOPPEN DAG!

Hejhopp :)

NU ÄR DATAN TILLBAKA!!!!!!!!!!!!!!!!! :D ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA! (y) Nu har man lagt i alla bilder o allt! :)
Idag har varit en härlig dag, har varit i Skärblacka med pappa, syster och mina två systersöner. Mkt skönt. Blev lite röd på ryggen, men det är härligt då vet man att man har vatit ute ;) sen när jag kom va jag jag as trött så jag la mig i säng o somna XD haha, sen va jag med Basse ett tag :)


Kul att skoja i vattnet! :)


Och leka i sanden


MUMS med glass :D


Goaste ungen! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte helt fel med glass.

2010-06-07 @ 16:51:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hej

Kul att jag hittade Din blogg.

Härliga bilder på raringarna

Kram

2010-06-08 @ 10:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0