- FIXPIX!

Shena!

Bästa helgen väntar på mig nu! :D Fyller ju år o grejer..! TJOOHOO!
Idag ska jag på Hagas insparksfest med Lisa, Ronja, Lollo och Jessica. Sen ska vi ha lite förfest o grejer snart också :) Imorgon så ska jag ha fest för mig, men några kompisar, kmr bli bästa! På söndag blire fira mig med släkten, för på söndag äre min riktiga födelsedag. :) Denna helg kmr blir bääst! ♥

Skolan idag va ganska kul :) Hade ingen engelska på morgonen så jag började vid 10, det va riktigt skönt! Sen hade vi matte i 1½ timme. Sen hade vi rast till kl 2. Så vi gick lite på stan, hittade en tröja till kvällen. Sen så vare gårdsfest på våran skola, fatta inte meningen med att vi va där.. menmen, vi va där tills kl 3, sen drog jag hem.

Nu måste jag dra, pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0