- HEMBAKAT <3

Tjena!

Säger bara en sak: Hembakta bullar slår allt! Så jävla gott.

Mycket shoppuing blev det på Ullared också! :) Väldigt najs, fynd ganska mkt, riktigt billigt! Speciellt vissa grejer. Orkar inte rabla upp allt jag har handlat, men det blev lite av allt möjligt. Lite kläder, schampoo, balsam, smink osv.. :)

Idag har jag haft studiedag också, riktigt skönt. Har inte gjort ett piss känns det som, hade tänkt plugga lite, men det blev inte så mkt av det tyvärr..

Men igår va jag o några tjejor från klassen o spelade bowling på Hugo. Riktigt kul vare, inte för att det gick så bra att spela, men what ever. ;) Efter de så åkte jag o Wendy hemåt vi skulle åt samma håll. Vi va ute i regnet o snacka också. :) Sen kom jag hem vid 11 och la mig o kollade på OC.

Nu väntar Idol på mig! Ciao!



Shopping :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0