- trööööött!

CHA! :)

Har precis tagit sista doppet i poolen för iår! Härliga 14 grader vare.. haha döö skönt, men tur att man har bastu att gå in o värma sig i efteråt :)
Idag har jag varit sjuuukt trött, fattar inte vf, menmen. Pallade iaf åka o träna, lite bra gjort tycker jag!

I fredags var jag på middag/fest hos lilla Lisa som fyllde år :) Riktigt kul! Tack för den kvällen Lisa! ♥

Igår så gjorde jag inte så mkt på dagen, softa lite. Sen på kvällen fick vi besök från Parisa, Lina och Nick. Lina o jag satt o typ tjöt åt en as rolig video! http://www.anagina-valet.se/ Hennes blogg vare, hon är sjukt rolig!

Idag så var jag o mamma en sväng till ikano på förmiddagen. Fick lite saker av min snälla mamma :)♥ tackar! Sen fick vi besök igen, dom hade en as söt liten hundvalp med sig! Sen på kvällen åkte jag till gymmet.

Så nu äre en vecka i skolan som ligger framför mig..

Hare bäst!

Lite blandade bilder, från handikaps OS och från Lisas fest :)


LIna och Lisa :)

Jag, Sofie och Lisa

Ebba :)

snyggaste affärsmänen asså!

Hannas, Ronjas och min finfina tårta till Lisa (a)

Söta Lisa ♥

Lisa, ronja o hanna

Ronja, Amanda, danne och Basse

Ronja, Lisa, jag, Danne och Hanna :)

Lika kläder.. jag vet ;)



Kommentarer
Postat av: ronja

vi har bästa klädstilen ju sanni ;) men VARFÖR skulle jag ta på mej de där jävla plastbandet för?! hahaha

2010-09-06 @ 18:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0