DAGENS FAIL...! xd

tjena! :)

Idag har vi haft handikaps OS med skolan.. Det va faktiskt roligare än va man trodde :D Haha, utklädd o grejer skulle man va.. xd Affärsman skulle jag o min grupp vara utkldd till, xd Haha vi vann inte för våra kläder, menmen. Ett pris vann jag ju iaf.. (a) Knappt att jag vill säga, men jag fick pris för "dagens fail" jag o Johan fick pris för de, men det va tack vare mig vi fick de xd fyfan skämdes lite bara.. Menmen kul att bjuda på sig sj! (a)

Efter den härliga dagen så va jag en kort stund med danne, sen åkte jag till Ronja, så åkte jag Hanna o Ronja till stan en sväng. Klockrent kul hade vi! :D MOHAHAH! <3 Tack för de! Plus att jag hittade en finfin halsduk o ringar :)

Men nu ska jag se klart på finalen i Fångarna i Fortet! :D

Pusshej <3 bilder från idag, kmr imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0