HUUDET PÅ KUDDEN!

Ska bara berätta lite kort om dagen tänkte jag :) Skolan va ganska okej, hade väldigt roligt, haha.. Först hade vi psykologi, först lite föreläsing o sen eget jobb. Efter den lektionen vare lunchrast. Jag, Jessica, Lisa, Lina, Wendy, Lisa och Sofie åkte då till Istanbul Kebab o åt, så grymt gott! Jag tror att alla som va med då tycker jag är bäst på att skjusa på cykel asså! ;) Trodde jag skulle dö av grav! Aja, är man bäst så elr man elr hur?! 

Efter skolan så va jag med min goda vän Hanna. Vi spelade Buzz, o Eye Toy. HAHA! Grymt! :) 

Men nu ska jag sova, godantt ♥


 

Kommentarer
Postat av: j

hahahha! du är såååååå bra på att skjutsa! :D <3

2010-09-15 @ 11:17:01
URL: http://jjessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0