13:e december.

trött tjej säger jag bara!
men fan va kul det har varit inatt! och jag blev inte alls så trött som jag trodde jag skulle bli!
tre filmer som sagt, första var new year's eve, andra filmen mästerkatten i stövlar 3D och sista filmen en svensk film en gång i phuket. jag tyckte alla filmer va bra! bäst var mästerkatten HAHA! vi så jävla övertrötta i den filmen :') tack bästa wendy för den här natten <3 hihi
det slutade runt 7 då satte vi os spå mc donalds och åt frukost sen vidare till skolan... men vi fick sluta tidiagre eller ah jobba hemma, men jag somnade direkt när jag la mig typ... :)
sov till kl halv två och nu ska jag försöka plugga lite, ner till farmor och farfar och göra en interjuv med dom, efter det utvecklingssamtal!
PUSSS.



HAHA gillar bilden! Men glad lucia på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0