3 advent!

shiit börjar närma sig jul!!
lite dålig uppdatering, i know...
men i fredags så var jag i husby på julmiddag/fest.
det va riktigt mysigt :) så fint de hade dukat upp och grejer!
sen på lördag så åkte jag hem, hem och packa upp och packa ner igen...
sen åkte jag till mamma, wendy följde med. ♥
vi satt och snacka väldigt länge, sen kollade vi på saw.
vi såg femman och idag så kollade vi på sexan.
nu har vi bara sjuan kvar... hehe!
sen när wendy hade åkt så pluggade jag lite matte, få klart de där jävla läxorna...
taggar lite smått inför imorgon!!
men nu ett sista vänner avsnitt sen sova! 
PUSSS.


haha! dock så tycker jag om färgen på mitt hår.......:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0