christmas day!

min julafton blev väligt lyckad måste jag säga!
väldigt lugn och skön.
började med jul frukost hos min fina syster.
sen hem och ner till farmor nästan direkt.
sen hem med pappa och slappa och kolla på bästa kalle anka!
sen kom mamma och hämta mig vid lite över fyra.
där spendera jag resten av julafton, med ändast min mor.
mycket skönt måste jag säga.
fick massa fina och bra saker, tack alla! ♥
speciellt tack till min mor för tvn hihi!
idag har jag bara tagit det lugnt, legat i sängen och kollat på ensam hemma 2!
nu ska jag orka mig upp från sängen och skita i huvudvärken och gå till bästa vän för en mysig kväll ♥
PUSSS.


mammas och mitt fina julbord
siiri som suktar efter laxen.. HAHA!
hihihi miiin tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0