christmas time!

hej på er!
hade sista dans träningen innan julavslutningen.. shiiit! alla får hålla tummarna för mig på onsdag förmiddag!
men träningen gick iaf bra, den sitter ganska bra nu tycker jag.
sen efter det åkte jag hem och snabb plugga till matte provet, sen tillbaka till skolan.
provet kände som det gick skit, så får nöja mig med mitt G i matte b...
efter skolan så plugga jag på engelskan som äntligen är klar nu!!
sen har jag jul pyntat så fint hemma hos familjen carlsson, ååh älskar julen.
men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på ensam hemma, så jävla underbart gullig film! :')
imorgon ska det handlas julklappar, förhoppningsvis med wendywuu. du får krya på dig gumman <3
PUSSS.


Uuuh cool tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0