i love when you laugh.

hejhopp!
halv dag i skolan idag. soooft! älskar tisdagar!
sen ner och sola med wendy som vi nästan alltid gör, hihi. somnar lika gott varje gång
sen kollade vi stan ett tag. fick med mig ett par skor och lite nya underkläder hem.
sen gick vi hem till wendy, började plugga lite på spanskan,
slutade med att vi kollade på film och åt :')
sen så åkte jag hem, och då satt lilla basse och vänta på mig i trapphuset hehe!
vi satt och snacka skit som vanligt!
ni två får mig alltid på humör ♥
så jag måste säga att det har varit en bra dag idag.
nu ska jag plugga spanska lite till och sen kanske försöka sova...
PUSSS.


väldens finaste är du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0