you light up my day.

hejsan svejsan!
fylle fotbollen igår va faktiskt riktigt rolig!! förutom slutet man skulle kunna ha ändrat på.
tack alla ni jag va med! <3
sen idag så har jag gått på stan med bästa bässeboi! hihi riktigt kul.
vi åt även god mat på kupolen :) hittade två julklappar till mamma och en till wendy, sen även en tröja till mig.
sen kom jag hem och tog det lugnt ett tag, somnade även för en stund.
sen så hjälpte jag pappa att göra köttbullar (julen närar siiig shiiit!)
sen senare kom wendy. gumman vi löser allt tillsammans! vi är bäst!
älskar dig och kommer alltid göra, du betyder sjukt mycket för mig! <3
nu är det dagt för mig att sova lite, för imorgon väntar mer julhandlande och även plugg!
sista spurten nu, go go go!


måste bara säga att jag har världens finaste vänner! puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0