.

du kan ta dina pengar. du kan ta din makt. du kan ta dina hot. du kan ta allt och bara försvinna från mig. jag orkar inte med det längre. någon gång, ska jag bli fri. fri från allt det du säger till mig. fri från allt ditt skrik på mig. fri från alla dina klagomål på mig. kalla mig fitta, kalla mig bortskämd, kalla mig idiot. kalla mig vad fan du vill. du kommer inte åt mig längre. inte längre.. du ska inte sänka mig mer. så bara försvinn. ta med dig allt om du nu känner dig bättre, mäktigare? för jag BRYR mig inte vad du gör mot mig längre. dina hot betyder ingenting. det är bara tomma ord för mig nu. du skrämmer inte mig. inte längre. jag har klarat mig bra utan dig förut. kan göra det igen. så gör vad du måste göra. ta allt ifrån mig. jag klarar mig bra endå. någon gång ska du få igen allt. någon gång så kan jag stå emot. någon gågn behöver du mig. då kommer du tillbaka. feg. det är vad du är. du tror du är mäktigare än vad du är. men du vet att du behöver mig. försvinner jag. försvinner han. då är du ensam. vad gör du då? ensam är vad du kommer bli. 
tänk på det nästa gång du öppnar din käft för att vräka ut dina tomma hot och äckliga svordomar till mig.

Kommentarer
Postat av: Madde

Nåmen vad har hänt? :(

2011-10-22 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0