my angel

hejhej!
igår va en sjukt bra dag!!
drog till skolan- bara svenska och vi kollade på film!
en bra film dessutom, men jag lyckades ju somna lite endå.. (a)
sen efter skolan drog jag och wendy och sola, sen åt lite mat på stan :)
sen åkte vi hem och drog direkt ner till gymmet, körde wendys "mördar"pass haha :D
nae men det va kul och kändes bra att träna andra saker en va jag brukar! 
skoja inte vilken tränngsvärk jag har på vissa ställen idag!
sen efter gymmet, sprang jag hem och tog en mega snabb dusch och sprang till bussen.
där vänta joel på mig och vi skulle gå till bussen.
men det va ju inte bussen som kom utan kilhberg som kom med bilen och skulle hämta oss.
grattis grattis till körkortet!
eftermiddagen/kvällen spenderades i husby <3
idag fick vi skjuts igen. själv så hade jag sovmorgon så det blev att åka hem och sova ett tag till.
trodde jag skulle till skolan men får ett sms av min stackars bästis att hon skulle till akuten :(
så jag tog på mig kläder och gick till sjukhuset, mötte upp henne där och va där med henne.
tack och lov var det inget jätte allvarligt, så glad för det! <3
sen åkte vi hem och tog det lugnt, lagade mat och kollade på private practice hihi <3
har även klippt mig idag, jag är nöjd känns bra att klippa bort det slitna.
blev nog inte så stor skillnad :)
nu har jag varit duktig och pluggat lite så nu ska jag nog ta det lugnt resten av kvällen.
PUSSS.
älskar dig världens finaste vän! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0