Alla borde ha en person som Sanni !

hehe hoppas inte sanni blir sur nu är det så att jag vill säga några ord :)
jag vill tacka dig för alla underbara dagar från jullovet och dom senaste gångerna.
"chill" kvällar hemma hos mig, mys kvällar, mycket snack, mycket skratt.

jag vill även bara säga till er som inte vet eller inser det så är sanni världens underbaraste person!
hon ställer alltid upp och finns alltid till hands.
man kan lita på henne oavsett vad det handlar om.
hon är inte bara omtänksam, snäll och en person man kan lita på.
utan hon är den finaste, sötaste och har den underbaraste personligheten.

du är en alldeles underbar person med härligaste humorn!
Jag vill aldrig, verkligen aldrig förlora dig min bästa vän..
skulle aldrig kunna leva utan dig..
jag har aldrig haft en vän som dig, du är en sällsynt ängel <3
du förstår alltid mig fast än jag kan uttrycka mig helt fel.
och bäst av allt att jag kan vara mig själv med dig och berätta allt utan att du dömer.

jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig!
och jag hoppas du förstår att du alltid får mig att må så bra, du sprider lycka med hela dig!
tyvärr kan jag inte beskriva allt med ord hur jäkla bäääst du är!
men du borde förstå och inse det själv!
för jag älskar dig min syster & allra bästa vän <3

och om någon någonsin sårar henne eller gör nåt riktigt dumt, då jävlar säger jag bara!
/ din bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0