old times, for one night

måste först och främst säga att jag hade en underbar kväll/natt med bästa vän i torsdag till fredag!
den va perfekt! ♥ älskar dig väldens bästa vän ♥ vi klarar dethär!
dock sorgligt att vi har sett klart säsong 8 av oth... inget mer oth någonsin :( haha! eller jo gamla avsnitt men inga nya... ;) sen kom jag hem vid typ.. halv 5 hahah :)
och igår va jag med mina fina gamla klasskompisar! marcus, sebbe, jonte, robin och kalle, ni är för bra! ♥
mycket skratt, flum, damp, dans, sing star, markoolio spel, kaffe drickande med mere med mere hanns det med :)
tack för den kvällen, den va bäst! ♥
sköna grappar sjunger så bra!
alkohol och fest?  ne, vi kör på kaffe och sällskaps spel ist :*
bilda böghög blev det ju iaf....
9A forever ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0