there is people for everything.

min helg har varit upp och ner... ovanligt.
men i alla fall, i fredags va jag med joel ♥
film mys, laga mat och spela kort hihi!
lördagen så kom farmor och farfar hit och fika,
de bjöd på goda semlor!
sen kvällen började ju sådär...
men den kom sebbe, kalle och linus hit ett tag,
sen drog jag till bästa lisa! ♥
vi kollade på film och tjockade chips, popcorn, godis och läsk!
men det får man väl göra på en lördag kväll? hihi
idag har jag varit på maxi med lisa.
fick med mig två koftor och en t-shirt. nöjd chey!
vi hann med en fika och flum med happy meal på donken också, höhö!
sen tog jag en promenad med basse och snacka lite om allt möjligt.
sen även en promenadis igen med wendywuu..
men nu ska jag snart sova.
natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0